Cel projektu:
- promocja walorów turystyczno rekreacyjnych regionu – a w szczególności parku naturalistycznego „Dolina Miłości”,
- promocja kultury i muzyki klasycznej na terenie woj. zachodniopomorskiego,
- promocja biegania i marszu jako najprostszych form ruchu,
- promocja sportu i zdrowego stylu życia.
Działania:
- organizacja 4 bezpłatnych koncertów muzyki klasycznej (1.06, 20.07, 8.08, 6.09.2014 r.) na terenie zabytkowego parku Dolina Miłości (stawy Adama i Ewy), umowa z zespołem muzycznym Baltic Neopolis Quartet, przygotowanie oprawy artystycznej i dźwiękowej, przygotowanie terenu pod koncerty,
- promocja wydarzeń za pomocą portali społecznościowych i plakatów,
- współpraca z wolontariuszami
- organizacja imprezy sportowej na terenie parku „Dolina Miłości”; 25.10.2014 r. – działania logistyczne, przygotowujące do imprezy oraz w dniu wydarzenia: działania rekrutacyjne uczestników, artykuły na biegowych portalach internetowych, zaproszenia elektroniczne (lista mailingowa), wpisanie biegu do kalendarzu imprez sportowych w Polsce, opracowanie trasy (trasa biegowa 4 km, trasa nordic walking 3 km), współpraca z wolontariuszami, taśmowanie trasy, zabezpieczenie medyczne i sanitarne, zapewnienie cateringu, oprawa dźwiękowa, przygotowanie medali, numerów startowych i nagród do losowania, opracowanie i dystrybucja materiałów związanych z biegiem (regulaminy, logotypy, plakaty, lista rejestracyjna, lista startowa), działania promocyjno-informacyjne, przygotowanie parkingów, obsługa uczestników, działania podsumowujące wydarzenie, opracowanie wyników, podziękowania.
Efekty:
- zacieśnianie współpracy regionalnej – realizacja projektu pozwoliła na wspólny, aktywny udział i współtworzenie cyklu spotkań o charakterze kulturalnym i rekreacyjnym przez społeczności lokalne – zacieśniono i rozwinięto współpracę pomiędzy Federacją Zielonych „GAJA” a mieszkańcami wsi Zatoń Dolna,
- uczestnictwo w imprezie 60 osób na koncertach oraz 120 osób podczas Love Run 4,
- wypromowano „Dolinę Miłości” jako miejsce przyjazne kulturze i aktywności fizycznej.
Budżet i sponsorzy:
Środki Unii Europejskiej w ramach Osi 4 LEADER Programu Rozwoju Obszaru Wiejskich 2007-2013,
środki własne.
Media: